Alla inlägg den 26 april 2015

Av Frida - 26 april 2015 15:32

Imorgon sticker jag och familjen till USA på semester i en vecka.. Ska bli sååååå skönt med lite värme och sol o bad..

Här har det varit fullt upp både med jobb och skola, jag läser in för att bli behörig i NO-ämnena också..

Men jag har i alla fall varit i kontakt med vårdcentralen och fått en tid den 12 maj för att gå och ta alla blodprov som läkaren ville ha inför mitt läkarbesök. 

Känns jättemärkligt och nästa overkligt att allt äntligen är igång och den 11 juni får jag min dom. Bara 1,5 månad kvar :)


Men först är det semester som gäller och den ska jag försöka njuta av till fullo! :)

Jag har en bekant som var på samma infomöte i torsdags som jag ska på i juni och hon ska träffa läkaren imorgon och få sin dom. Håller alla tummar och tår för henne att hon får ett JA!! 'Är jätteskönt att ha någon att bolla alla tankar och funderingar med som är i samma sits som jag och även prata om alla de saker som man är orolig över.. 


Nähä dags att fortsätta packa.. 

Hörs när jag är tillbaka från staterna!! :)

Presentation

Är en tjej som är född 1980 och som bor med sambo och 3 barn utanför Kalmar.
Jag kommer förhoppningsvis att genomgå en Gastric Sleeve-operaton under hösten 2015. Här kommer ni få följa mig på min viktresa både innan, under och efter operationen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards